mrsbing

Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

Osocial.se

Av thea neuman - 11 maj 2013 18:37

Sorry för att jag inte bloggat på några dagar. Det är för att jag inte har haft tid jag har varit i Stockholm. Jag har shoppat och sett mina män;)
Kom hem igår och jag är helt över lycklig min iPhone funkar igen för er som inte visste har den dampat och inte funkat på en månad...
Idag har jag varit på 11maj och nu ska man sova över med bästaste vännen Hanna Svensson. Pöss o hej ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thea neuman - 2 juni 2013 13:33

Hej hej nu kör jag från Karlskrona. Jag Har varit på bil race.och nu ska jag till bil tema sen till donken! Jag älskar donken jag ska äta mej fet så ni kommer inte känna igen mej för jag kommer rulla fram. Haha nej kanske inte riktigt men typ så xD j...

Av thea neuman - 30 maj 2013 23:23

Haha det ska stå älden inte älgen i förra inlägget:)

Av thea neuman - 30 maj 2013 23:21

Hej hej nu ligger man här i sovsäck i ett vindskydd med klassen.idag på kofsa har vi paddlat kanot och badat. Och vi har sjungt vid älgen och bråkat och skrattat. Min kompis trodde att stenar flyter! Jag vill tacka min underbara klass för 4 år tsm:)...

Av thea neuman - 29 maj 2013 07:26

Haha gullig e vad du e din lilla skit älskar dej sjukt mycket! Kan du inte komma hit och ge mej lite av din tur! Jag ska prov idag kommer gå skit glömmer ju vad det är vi har för prov för du tar då mycket plats i mitt huvud? aja önska mej lycka t...

Av thea neuman - 23 maj 2013 09:06

Nu sitter man i en buss på väg till Malmö på klassresa med vänner!:) Ska bli så kul är jävligt förväntansfull. Hoppas att ni har det lika bra som jag! Annars kan ni göra det bättre genom att skrika jag gillar apröv det får alla på bra humör! ??...

Presentation

Hejsan, Thea här.. På denna bloggen får ni läsa om mitt liv så kolla gärna in den mer ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards